Det säkra före det osäkra


Fick idag hem en pizza-meny på posten. Det är ett ställe som gör hemkörning. Hade massa goa pizzor.
Är så sugen på att testa men... vågar inte! Tänk om pizzan inte är lika god som på mitt vanliga ställe?!
Kommer det bli samma sak? Kommer den nya pizzan och jag gilla varandra? Kommer min gamla
pizza bli ledsen?

Åååå vet inte. Kommer nog heller aldrig få veta. Det är för stor risk.
Kvällen, nej, helgen, NEJ, VECKAN kan ju bli förstörd!!


Mmmmm....."Något" pizzasugen just nu

Kommentarer
Postat av: amanda ruiz

om pizzan vekligen ser ut som bilden hade jag inte tvekat ahahaha fast den kanske e från ditt gamla ställe? ge mig adressen dit isf för den såg jävligt god ut :D

förstår ju dit beslutångest ;)

ha en dunder dag iaf :D

2012-04-02 @ 10:41:04
URL: http://ruiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0