Inget illa gentemot Zlatan


Pappa satte på det där programmet där Zlatan blir intervjuad.

Alltså................................................................
Det var absolut (utan att överdriva) det töntigaste program
jag någonsin sett!!!! Det var som om Gud himself hade skuttat ner från himlen
och gått med om att få bli intervjuad.

En fråga som ställdes tex: "Zlatan.....(allvarlig ton) har du.....någon (ännu mer allvar) särskilt plats
iiiii........
(spänningen är outhärdlig) omklädningsrummet?"

Eller "Kan du.......om du vill......göra en........(tre minuters konstpaus) straff med vänsterfoten???????"

Jag döööööööööööööör. Vem bryr sig?! Okej. Många tydligen.
Men herregud. Tänk om någon intervjuade mig och ba "Elin...kan du, om du vill, ta FYRA skopor med oboy istället för tre?"

Och så ska jag svara lite sådär häftigt kaxigt och alla ska nicka och med tindrande ögon tänka "den där Elin alltså hehehehe, med det där charmanta smajlet, finns IIIIIIINGEN som hon"



Menar absolut inget illa mot Zlatan, han är jätteduktig.
Men han spelar ju faktiskt bara fotboll??! Eller missade jag nyheten
om att han räddat världen från någon undergång eller liknande?

Kommentarer
Postat av: nellie

ELLER HURRRRR!!!!!!!!!!!!!11!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

2012-04-07 @ 22:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0