Glasögonorm



Jag satt och bläddrade igenom tv-tablån på tv:n utan mina glasögon.
Så såg jag en film som hette "Den dramatiske terroristen".
Hahahaaa. Men när jag satte på mig glasögonen så stod det visst den DEMOKRATISKE terroristen.
Fast dramatisk hade ju gått det med, vilken terrorist är inte dramatisk liksom.

Så jobbigt med linser och glasögon ibland. Jag glömmer bort dom då och då.
Som i fredags när jag skulle gå och träna. Kom på när jag kom fram till el gymmo att jag
glömt sätta i linserna. Så jag trännade i en dimma. Lyfte en gammal tant upp och ner i tron om att hon var en skivstång tex. Och sånt vill man ju liksom inte göra. Kan bli så pinsam stämning då.


En annan glasögonorm. Mr Potteh!!!

Kommentarer
Postat av: Malin Aurora

Aw lille Harry<3

2012-04-03 @ 09:21:12
URL: http://vildblommor.blogg.se/
Postat av: Elin Börjesson

MR POTTEEEEEEEEH!

2012-04-05 @ 01:26:27
URL: http://elinborjessons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0