I will be popular


Jag kommer bli popular nu för jag har min phöne. Ja, jag tjatar om den.
Detta är liksom det största som har hänt i mitt liv sen.... sen jag köpte min
förra mobil då jag minns att jag skröt exakt lika mycket. Tyckte den var
fräck för att man kunde fälla upp den. (Enda anledningen till att jag skaffade den)
Fällde upp den ofta på offentliga platser för att folk skulle se när jag gjorde det och
samtidigt se min oberörda min. Typ som "aah, kan fälla ut ett tangentbord bah...just det...kolla....framtiden has arrived"


Men tekniken gick framåt och jag kände mig utanför. Som en myra som baxar på en falukorv
medans resten bär barr. Liksom udda. Men nu så har tiderna förändrats! Vindarna har vänt.
Ett skepp kommer lastat.
Med vadå?
Med coolhet.

Jag är en i gänget. The Iphonegang.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0