Znärk


Det är så tråkigt att sova. Förutom när man sover.

Det lät ju intelligent.
Okej, det är tråkigt att gå och lägga sig, menade jag.
Man ligger och väntar bara liksom.
Önskar att det fanns en knapp som man tryckte på
så man somnade direkt.

Fatta hur skönt?! Och användbart även i andra situationer. 
Om någon är jobbig och börjar bråka med en så
hotar man bara med sin sömn-knapp.

"Tjafstjafstjafs"
"Ett ord till och jag somnar!"
"Du skulle bara våga!"
"......." (Fingret närmar sig långsamt knappen)
"Alltså, trycker du på knappen så....."
"Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz"

Så gött.


Kommentarer
Postat av: Sanna :D

haha, hade varit något det xD JAg tycker om hur mitt huvud tänker innan jag somnar. Det är så otroligt lätt att hamna i någon mellan vaken och dröm värld. Vilket är lite häftigt ;D

2012-04-04 @ 06:29:58
URL: http://handlingar.blogg.se/
Postat av: amanda ruiz

HAHA jaa sovmorgon fast uppe så tidigt :( har en galen lilla syster som ääälskar komma in och väcka mig :( fast jag började halv 10 jag brukar börja halv 8 annars så liiite sovmorgon blev de :)



HAHAHAHA jaa en sån knapp skulle man haft ahaha

2012-04-04 @ 09:01:14
URL: http://ruiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0