Så vet ni vad jag har för mig


Imorgon är det ärende-dag!
Ska hinna med att göra massa grejer:

- Träna
- Hämta ut linser
- Träffa min lärare i Lerum (dejt!! lät det som, vi skall prata om min uppsats, kul! om han inte ogillar den vill säga, då är det inte så kul längre.......för honom......muahahhaha....nädå...jo...nä)
- Handla påskmat
- In till stan och köpa en hemlig grej som jag kan visa om några dagar *luuuUuuUuUurig*
- Fäktas med några kaniner
- Äta giftsvamp
- Leka indian


Får se om jag hinner med allt, fäktningen känns överflödig.



Nattinatti!

Kommentarer
Postat av: amanda ruiz

men vilket fint kort ..

jaaa precis sovmorgon som sovmorgon ahahaha

jaha jo fast jag har bara sett dom första avsnitten som gick för typ några årsen :/ kanske e hon :)

2012-04-05 @ 08:23:42
URL: http://ruiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0